Jauna Elektronisko plašsaziņas līdzekļu nozares attīstības nacionālā stratēģija
Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome pieņēma Elektronisko plašsaziņas līdzekļu nozares attīstības nacionālo stratēģiju 2018.-2022.gadam. Jaunā stratēģija ietver nozares raksturojumu, nākotnes prognozes, kā arī nosaka nozares attīstības prioritātes, mērķus, sasniedzamos uzdevumus un rezultatīvos rādītājus. Stratēģija paredz vienota sabiedriskā medija izveidi un priekšnoteikumu radīšanu tam, lai parlaments varētu pieņemt lēmumu par sabiedriskā medija iziešanu no reklāmas tirgus. Tāpat stratēģija paredz atbalstīt elektronisko plašsaziņas līdzekļu ombuda izveidi, veicināt viedokļu un ziņu plurālismu, ziņu objektivitāti, precizitāti un neitralitāti, kā arī virkni citu uzdevumu un mērķu. Jaunajā stratēģijā noteikti četri prioritārie virzieni – daudzveidīgs, kvalitatīvs nacionālais mediju saturs Latvijas iedzīvotājam un latviešiem pasaulē; konkurētspējīga, ilgtspējīga elektronisko mediju uzņēmējdarbības vide; dinamiski, uz attīstību un inovācijām vērsti mediji; atbildīgi mediji, zinoša, iesaistīta un ieinteresēta auditorija.Stratēģijas izstrādes gaitā NEPLP uzklausīja un ņēma vērā mediju nozares organizāciju ieteikumus, stratēģijas izstrādē iesaistīja Sabiedriskās konsultatīvās padomes locekļus, sabiedrisko mediju pārstāvjus u.c. nozares ekspertus.
Comments are closed.